Bakan Bayraktar, DEİK Heyetiyle Görüştü: Gündem Yurt Dışı Enerji ve Maden Yatırımları

Bakan Bayraktar, DEİK Heyetiyle Görüştü: Gündem Yurt Dışı Enerji ve Maden Yatırımları

ANKARA – Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Enerji İş Konseyi Başkanı Sarper Cengiz ve beraberindeki yönetim kurulu üyelerini bakanlıkta kabul etti. Kritik görüşmede; Türkiye’nin enerji diplomasisi, uluslararası marka değeri ve kamu-özel sektör iş birliği konuları masaya yatırıldı.

Görüşmenin ardından sosyal medya hesabı üzerinden resmi bir açıklama yapan Bakan Bayraktar, Türkiye’nin yurt dışındaki yatırım potansiyelini daha verimli kullanmak adına atılacak adımların değerlendirildiğini belirterek “ortak akıl” vurgusu yaptı.

“İş Dünyamızın Yanında Olmaya Devam Edeceğiz”

Bayraktar, kamu ve özel sektör dayanışmasının Türkiye’nin hedeflerine ulaşmasındaki kritik rolüne dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:

“DEİK Enerji İş Konseyi Başkanı Sayın Sarper Cengiz ve Yönetim Kurulu üyelerini bakanlığımızda kabul ettik. Görüşmemizde, ülkemizin enerji ve maden yatırımları alanında yurt dışında sahip olduğu güçlü potansiyelin daha etkin değerlendirilmesi ve uluslararası marka değerimizin artırılması için atılabilecek adımları ele aldık. Türkiye’nin hedeflerine ulaşması için kamu-özel sektör iş birliğini güçlendirerek çalışmalarımızı ortak akılla sürdürmeye; iş dünyamızın yanında olmaya ve karşılaşılan sorunların çözümüne destek vermeye devam edeceğiz.”

Scroll to Top