Adana'daki Trafik Kavgasında Yeni Perde: Doktorun Avukatından "Fenomen Olmak İçin Paylaştı" İddiası

Adana’daki Trafik Kavgasında Yeni Perde: Doktorun Avukatından “Fenomen Olmak İçin Paylaştı” İddiası

Adana’da trafikte tartıştığı sürücüye hakaret ettiği gerekçesiyle idari para cezasına çarptırılan uzman doktor M.M.’nin (43) avukatı, olayın ardından yayılan görüntülerle ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Avukat Mine Yarız, görüntüleri çeken sürücünün sosyal medyada fenomen olmak amacıyla videoyu kasıtlı olarak aylar sonra paylaştığını öne sürdü.

“Fenomen Olmak İçin 6 Ay Bekledi”

Olayın sosyal medyada gündem olmasının ardından müvekkili adına konuşan Avukat Mine Yarız, karşı tarafın niyetine dikkat çekti. Yarız, videonun zamanlamasına vurgu yaparak, “Söz konusu görüntü sıcağı sıcağına paylaşılmıyor. Kendisi tamamen fenomen olmak amacıyla söz konusu görüntüyü olaydan tam 6 ay sonra paylaşıyor” ifadelerini kullandı.

Trafikte “Selektör” ve “Takip” Gerginliği

Söz konusu olay, 12 Aralık 2025 tarihinde saat 14.30 sularında Sarıçam ilçesi Hekimköy Bulvarı’nda meydana geldi. İddiaya göre; cipiyle seyir halinde olan Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Doktor M.M., arkasından selektör yaparak yol isteyen ve bir medikal firmasında çalışan Haluk Emre Tetik’e (26) yol verdi. Ancak Tetik, aracını M.M.’nin bulunduğu şeride geçirerek kadın doktoru birkaç kilometre boyunca yakından takip etmeyi sürdürdü.

Kırmızı Işıkta Patlayan Öfke Kamerada

Yaşanan bu ısrarlı takibe öfkelenen Doktor M.M., araçlar kırmızı ışıkta durduğu esnada Tetik’e dönerek tepki gösterdi. Aracının içinden bağıran M.M.’nin, “Arkadan taciz ediyor. Tacizci, sen kimsin? Bu adam selektör yaparak beni taciz etti. Kaç kuruşluk adamsın sen? Firmacısın, senin gücün bana yeter mi?” şeklindeki sözleri, Haluk Emre Tetik tarafından cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydedildi.

Görüntülerin ardından başlatılan hukuki süreç sonucunda kadın doktora idari para cezası uygulanmıştı.

Scroll to Top